February 2023 archive

Μήνυμα στήριξης προς τους σεισμόπληκτους σε περιοχές Τουρκίας και Συρίας από τους Μαθητές- Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Άργους

Οι Μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου»  του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Άργους,  με την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας κας Ζιάκου Μαρίας,  και  σε συνεργασία με μαθητές/μαθήτριες του Α2 και της Β’ τάξης δημιούργησαν αφίσα με μήνυμα στήριξης για τους σεισμόπληκτους στην Τουρκία και τη Συρία.

Υπενθύμιση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛΑΣ με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘ.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Αρχηγείου της Ελληνικής  Αστυνομίας η προθεσμία της υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) για εισαγωγή στις  Αστυνομικές Σχολές λήγει στις 17 Φεβρουαρίου 2023 και ώρα 15.00.  Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της …

Continue reading

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΝΘΗΜΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘ

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας www.hellenicpolice.gr η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων του ΥΠΑΙΘ. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους. Οι υποψήφιοι/ες υποχρεούνται να υποβάλουν …

Continue reading

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ERASMUS +

Την πράξη αξιολόγησης μπορείτε να την δείτε εδώ.